Home sweet home!

09.10.2015, 14:50

Endelig er jeg hjemme etter å ha reist fra kl 08.00 til rundt halv 9 på kvelden i går. Vi tok tog fra Oslo S på morgenen og i Trondheim måtte vi vente i litt over en time på neste tog til Mo i Rana som gikk forbi Grong. Og fra Grong er det 1 og en halv time å kjøre hjem.

Det har i hvertfall vært noen fantastiske dager i Oslo med familie som jeg ikke hadde sett på lenge og shopping så klart. Jeg har faktisk spilt inn en innkjøpsvideo allerede som kommer på bloggen i morgen, og jeg filmet med kameraet denne gangen så det blir ikke noe fancy redigering som før fordi jeg har ikke noe redigeringsprogram på pc'en, men det er bedre kvalitet på videoen.

Jeg har også skrevet ferdig fordypningsoppgven i norsken i dag som skal leveres i neste uke også har jeg laget ferdig en header. Har vært flink og fått gjort mange ting i dag føler jeg så nå skal jeg spille minecraft som jeg suger på... Jeg kjøpte det forrige helg og det er veldig gøy, men jeg skjønner ikke så mye hvordan man crafter nye ting osv.

Men håper dere har en fin høstferie eller har hatt ♥

Haha måtte ta med det randome bilde jeg tok av Figaro i dag x)

Kon-tiki museet!

07.10.2015, 16:13

Hei :) I dag tok vi bussen til Bygdøynes der Kon-tiki museet ligger rett etter at vi hadde spist frokost. Vi brukte kanskje noen timer der før vi tok bussen tilbake til hotellet vi bor på. Det var veldig interessant det som sto om Kon-tiki og den ekspedisjonen, men det andre var ikke så interessant. Etter at vi var der gikk vi på hotellrommet for å legge fra oss noen saker før vi gikk å shoppet på Oslo City. Jeg kjøpte mer fra Mac i dag, og dere får se hva det er i en innkjøpsvideo eller innlegg når jeg kommer hjem.

Nå snart skal vi ut å spise på Café med to av søskenbarnene våre som bor her i nærheten av Oslo. Vi har truffet søskenbarn hver eneste dag vi har vært her i Oslo, og i morgen tidlig drar vi hjem igjen. Har ikke lyst i det hele tatt, men det skal bli litt godt og fordi jeg har en fordypningsoppgave å skrive ferdig i norsken.

Noen bilder fra i dag ♥

Nike Air Max 90!

06.10.2015, 17:36

Hei :) I dag har vi shoppet i hele dag, også var vi å så på operataket, slottet og regjeringskvartalet. Jeg tenkte å lage en innkjøpsvideo/innlegg når jeg kommer hjem igjen siden det er veldig populært og jeg liker å se på sånne videoer selv. I går var vi på Arkaden etter at vi hadde spist pizza med søskenbarnet mitt og ungen hennes, og som var kjempehyggelig fordi vi har ikke sett hverandre siden 2009. Jeg kjøpte litt i går, en softlips cube fra Vita og Pocky og noe annet godteri på Neo Tokyo på Arkaden.

I dag har jeg kjøpt mye mer som f.eks nye Nike Air Max, men dette er 90 som jeg har ønsket meg så sykt lenge. Jeg betaler bare litt av de fordi det er tidlig bursdagsgave fra lillesøstera mi, og jeg har ikke fyller ikke før i Januar. Nå snart skal vi ut å treffe et annet søskenbarn som bor her i Oslo og kjæresten hennes. Jeg har ikke sett henne på 9 år så det gleder jeg meg veldig til.

Her er noen bilder jeg tok med kameraet mitt ♥

Traveling!

05.10.2015, 13:08

Hei :)

Nå så har jeg sittet på tog siden 04.26 i natt/morgenst og skal ikke gå av før rundt kl 15.00. Det er veldig kjedelig, men det blir kjempebra når vi kommer fram. Det kom akkurat fult av spanske folk på toget som snakker sykt mye, men jeg forstår faktisk veldig mye av det de sier siden jeg har spansk og pappa er lærer. De sitter å snakker om sport, reising, byer i spania og Paris og Frankriket.

Jeg har ikke gjort så mye på toget hittil egentlig. Sovet mye fordi vi sto opp kl halv to, hørt på musikk og sett på youtubevideoer som jeg lastet ned før jeg for. Det er heller ikke så mye å finne på her... Jeg blogger fra iPhonen nå og så det blir ikke noe bra eller langt innlegg

Håper dere har en fin høstferie eller skoledag ^^

Ane Estil

Mitt navn er Ane Estil, jeg er 16 år og kommer fra Lierne i Nord-Trøndelag. På bloggen min kan du lese om hverdagen min, mote, bloggdesign og skole. På fritiden fotograferer jeg og koder bloggdesigning på bestilling. Jeg har laget bloggdesign til personer fra bl.a Paradise Hotel, toppbloggere, og ei fra NRK Super serien Jenter.